SM mellom (31/08/2014)
Time: 34:49
Average HR: 165
Maximum HR: 177
Manglet generelt flyt i både løping og orientering, og sleit med å ligge på forskudd. Men inspirerende med alle glimt av flyt, og foruten idiotisk løping til 5. og 6.post, er jeg greit fornøyd med løpet.

1) +15, greit start med god kontroll
2) +25, vurderte rett på/slak venstre, men syntes høyreveivalget med en del sti virket greit. Klatret opp etter den første skrenten og skulle bare ligge på høyden under skrentene til jeg ble fanget opp av utspringet før posten. Syntes etter hvert jeg hadde løpt langt nok uten å se noe utspring. Klarte ikke helt å lese meg inn, men så et søkk som gikk opp skrått bak meg, og tenkte det burde sjekkes. Fant posten der.
3) +22, bruke altfor lang tid på å knote rundt oppå ryggen første del av strekket, men fikk opp farta siste del og lot meg fange opp av søkket med posten.
4) +11, retning. En liten stopp i myra for å se om det var riktig kolle jeg hadde foran meg.
5) +31, god retning ut fra posten. Midtveis fikk jeg imidlertid for meg at jeg bare var kommet til den første skrenten fordi jeg ikke så noen sti. Virret videre til jeg omsider så ledningen og lurte på hvorfor jeg ikke bare hadde tatt sikte på den med en gang
6) +75, brukte sti-/veiløpinga til å komme litt på forskudd med de neste strekkene. Tok av ved stien, men dårlig retning kombinert med en liten usikkerhet om jeg var rett (syntes steingjerdet fortsatte, noe det ikke skulle iflg kartet), gjorde at jeg gled forbi posten. Leste meg greit inn på søkket med stien.
7) +7, fulgte søkket, retning og ble fanget opp av søkket med posten.
8) -1, retning, krysset en sti og så den neste til høyre for meg. Så aldri stien mot den lille pytten ta av, men fortsatte bare på retning til søkket og fulgte høyden til posten.
9) +11, ok, enkelt pga vann og sti.
10) +45, brukte en evighet ut til stien pga en mur jeg burde løpt til venstre for. Greit siste del, god kontroll med det store søkket 50m før posten.
11) +21, over toppen, sti og retning mot posten. Bra gjennomføring, men slitne bein etter bakken opp til forrige post.
12) +6, ut på stien, der beina heldigvis ble litt piggere igjen. Fulgte kollene til posten.
13) +7, fulgte søkkene
14) +55, vurderte både rett på og høyre, men kom til at en S med venstre siste del var best. Brukte lang tid ned lia til stien, burde kanskje løpt rett ut til høyre. Retning fra pytten mot posten.
15) +12, opp igjen mot pytten og retning mot søkket.
16) +9 , retning/følge kanten
17) +12, stavret meg ned lia og veiløping til posten
Show comments (0)

SM mellom (31/08/2014) SM mellom (31/08/2014)